[1048] Nowy post: The power of our dreams~yaoi


Haruka Tetsuya przedstawia Rozdział 2 „Zakazane=Najlepsze"

- Chciałyśmy przedstawić panu naszego kochanego koteczka...
Teraz to mogłem kąkurować z tapetą Grella. Nie wiem co było w tej chwili bardzej czerwone. Momoi, baka po co mówiłaś o tym koteczku!
-...uroczego Ciela Phantomhive! – na dźwięk mojego imienia wszystkie zaczęły piszczeć
No to teraz mogłem pożegnać się z jakąkolwiek reputacją. A nie, przepraszam czy ja kiedykolwiek takową miałem? No właśnie.
Ze strachem w oczach czekałem na reakcję nauczyciela. Już sobie wyobrażam jaką straszliwą męką będą lekcje z Mr. Seby. Pewnie będzie się ze mnie nabijał, albo jako jeden z pierwszych poznanych uczniów będę dość często pytany, bo „wryłem” mu się w pamięć. No Ciel jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. Ach, no tak trzeba się psychicznie przygotować do publicznego ośmieszenia...
- Witam Cielu miło Cię poznać.
Zaskoczony podniosłem głowę, nie mogąc uwierzyć, że w jego wypowiedzi nie krył się żaden podtekst lub kpina. To co ujrzałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Na jego szczupłej twarzy widniał szeroki, pogodny uśmiech. Trochę się zawstydziłem widząc jego tak wesołe podejście. Czułem się zmieszany i jednocześnie szczęśliwy, że Sebastian w żaden sposób nie skomentował pierwszej części wypowiedzi Momoi.

Kategoria: Fanfiction, Yaoi, Kuroshitsuji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X