[1063] Nowy post: I killed her


☆Ż.J☆ przedstawia "01 - Damon."

 Idę szybkim krokiem, trzymając w ręce mrożony jogurt. Tuż obok mnie kroczy dumnie Shay, która również trzyma w ręce swój przysmak. Śmiejemy się. To właśnie z nią najlepiej się dogaduję. Jest tak jakby moją bratnią duszą.
– Patrz – blondynka zatrzymuje się nagle i ciągnie mnie lekko w tył, wskazując na samochód nieopodal nas. Wygląda znajomo. Po chwili podchodzą do niego trzy osoby. Mój ojciec w towarzystwie dwóch kobiet. Starszej i młodszej. On tu jest. Mój ojciec przyjechał do Cherry Hill. W duchu skoczę ze szczęścia. Mam nadzieję, że przyjechał mnie odwiedzić. Nie zauważają nas. Albo i nie chcą. Mężczyzna całuje starszą kobietę w usta i całą trójką wchodzą do samochodu. Mina mi rzednie, gdy odjeżdżają w stronę przeciwną do drogi, która prowadzi do mojego domu. Czuję na ramieniu rękę Shay.
– Był u mnie w domu i mnie nie było. Na pewno – myślę na głos. Niestety, nie mam racji. Nie było go u nas. Zapomniał o mnie. Znowu...

Kategoria: Kryminalne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X