[1097] Nowy post: Podróż do III Rzeszy


Johanna Liesel Malone przedstawia 4 A teraz walcz

Niestety moja wewnętrzna determinacja nie miała wpływu na poprawę wyglądu zewnętrznego – gdy Renata, która odbierała mnie z dworca autobusowego, zobaczyła, w jakim jestem stanie, dłuższą chwilę nie mogła wyjść z szoku.
– Wyglądasz jak trup – stwierdziła. – Jak ty chcesz wykonać zadanie?
– Będę w przeszłości przez dłuższy czas, potem wrócę i przeżyję kolejnych kilkadziesiąt lat – odparłam. – Mam czas na wyspanie się.
Otwierała już usta, żeby odpowiedzieć, ale w porę powiedziałam:
– Tak, wiem, pierwsze dni będą kluczowe i tak dalej. Ale czuję się w miarę dobrze. I naprawdę uważam, że mam wystarczająco dużo czasu na... wszystko.

Kategoria: Historyczne

2 komentarze:

  1. Wkradł się błąd, mój nick to teraz Johanna Liesel Malone a nie Georgia Raven Malone, informowałam o tym po jego zmianie oraz uwzględniałam w zgłoszeniu rozdziału.

    OdpowiedzUsuń

© Mrs Black | WS X X X