[1141] Nowy post: The power of our dreams~yaoi


Haruka Tetsuya przedstawia „Głosy Milczenia" cz. 1

 Jestem tu.
Czuję Cię.
Pragnę Cię.
Kocham Cię.
Otwieram oczy w widzę twoją postać. Nie uciekasz. Jesteś tu. Stoisz przede mną.
Chcę Ci tyle powiedzieć, ale nie mogę. Straciłem głos. Wiesz o tym, a jednak czekasz, aż coś powiem, poproszę. Jeśli tego chcesz...
Pokazuję ci na migi, że chcę coś napisać. Patrzysz na mnie i potakujesz głową. Zawsze mnie rozumiałeś, a ja tego nie wykorzystałem, nie chciałem...
Podajesz mi kartkę i długopis. Lekko się odsuwasz i czekasz.
„Pragnę Cię”
- Wiem.
„Czuję Cię”
- Wiem.
„Kocham Cię”

Kategoria: Fanfiction, Anime, Kuroko no Basuke, Yaoi


Rozdziały opowiadania dodawane są co 2 tygodnie. W trakcie czekania zapraszam do przeczytania dodatkowych one-shotów z paringami z KnB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X