[1219] Nowy post: Podróż do III Rzeszy


Johanna Liesel Malone przedstawia 6 Siła i walka

 – Czuję się w obowiązku podziękować ci za twój czyn. Ryzykowałaś własne życie w obronie cudzego, tym samym uchroniłaś nas przed utratą jednego z najlepszych współpracowników, a cały naród – przed utratą cennego obywatela. Szybko spojrzałam po twarzach zgromadzonych. Nieznany mi bliżej urzędnik stał wpatrzony w Hitlera jak w obrazek, Goebbelsa zaczęła rozpierać duma, choć starał się to ukrywać, natomiast Hess przewrócił oczami i wrócił do wyglądania przez okno.
– Spełniłam jedynie swój obywatelski obowiązek – powiedziałam powoli, częściowo z powodu rany, która przeszkadzała mi w mówieniu, a częściowo z powodu słów, które chciałam dobrać możliwie najlepiej. - Moim honorem jest wierność wobec państwa i jego władzy. Cudownie jest poświęcać życie dla dobra ojczyzny rozumianego również przez odpowiedzialnych ludzi na właściwych stanowiskach, których nie jest wcale łatwo znaleźć.

Kategoria: Historyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X