[1156] Nowy post: Podróż do III Rzeszy


Johanna Liesel Malone przedstawia 5 Utrata kontroli

Podskoczyłam z zaskoczenia, gdy poczułam palce zaciskające się na moim ramieniu. Mój czas zwolnił, gdy moje dłonie mimowolnie rozluźniły się, a kostka wyśliznęła się z nich. Właśnie całkowicie straciłam jedną z możliwości powrotu do mojego świata, nie tylko chwilową kontrolę nad nią. Zdenerwowałam się, jednak nie mogłam tego okazać. Nie opuściłam wzroku, ale też nie odwróciłam się. Usłyszałam niepokojący, męski głos:
– Mam cię, ptaszku. Myślałaś, że jeśli potrafisz latać, to możesz uciec? Jeszcze się nauczysz, że to nie idzie ze sobą w parze. Oddawaj płaszcz! Uległam i odwróciłam się. Zobaczyłam mężczyznę w mundurze SS, jednego z grupy, która mnie goniła – dobrze myślałam, że miałam jego płaszcz.

Kategoria: Historyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X