[1169] Nowy post: I'm Elena Gilbert. I'm survive.


Olga przedstawia 1.

- Coś tu nie gra, zgaduję. - Coś tu naprawdę a nie pasowało. Rozejrzałam się a potem usłyszałam jak ktoś wchodzi do środka. Była to kobieca postać, brunetka. Zmrużyłam oczy, zauważyłam że zdenerwowana weszła do domu.
- Przyjechałam najszybciej jak mogłam. - Powiedziała a ja byłam zaskoczona. Zaraz spojrzałam na Damona. - Kto to jest?
- Em, wybrałaś sobie zły moment na odwiedziny. Eleno, poznać ex Stefana, Valerie poznaj ex Stefana.
- Ex ? - Spytałam cicho i spojrzałam na kobietę. To było serio dziwne. Nie słyszałam nigdy o niej.
- Wszystko potem Ci wytłumaczę, obiecuję. - Powiedział obejmując mnie ramieniem i pocałował mnie w głowę.
- Czyli o niczym nadal nie wiesz, spałaś tylko 15 lat. - Wymamrotała brunetka patrząc na mnie uważnie.
- 15 lat? Słucham?! - Nie wierzyłam w to. Czyli coś się zwyczajnie wydarzyło. Spojrzałam na Damona. - Czemu mi nic nie mówisz? Gdzie jest Bonnie? - Spytałam zdenerwowana.

Kategoria: Fanfiction, Pamiętniki Wampirów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X