[1174] Nowy post: I killed her.


Ż.J. przedstawia 02 – Zhakował.

– Nie odbierałaś telefonów...
– Nie dzwoniłaś – przerywam jej – myślałam, że nie chcesz ze mną rozmawiać.
Zaintrygowany brunet przenosi swój wzrok na nas.
– Pokaż telefon – zwraca się do mnie. Marszczę brwi i po chwili zastanowienia podaję mu moje urządzenie. Po chwili jednak oddaje mi je.
Spoglądam na niego pytającym wzrokiem. Wzdycha cicho i prosi, bym Ci odblokowała. Mama chichota. No tak, wciąż zapominam, że założyłam kod PIN na mój telefon. Nie chciałam, aby Khloe czytała moje Sms'y. Ale teraz nie jest mi już potrzebny i mogę go zdjąć.
– Ktoś go zhakował – oznajmia spokojnie. Unoszę brwi. Ktoś zhakował mi telefon, a on tak spokojnie mi o tym mówi.
– Ale jak? – pytam zszokowana. Spoglądam na mamę, która również jest mocno zdziwiona odkryciem swojego partnera.
– Nie wiesz jak hakerzy hakują różne sprzęty? – pyta zdziwiony moim pytaniem.
– Wiem jak to robią. Chodzi bardziej jak to zrobili na moim telefonie.
– Widocznie nie był wystarczająco zabezpieczony. Moi koledzy się tym zajmą.

Kategoria: Kryminalne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X