[1183] Nowy post: It's too late, say sorry |J.B|


FallenAngel przedstawia Rozdział XII - Konsultacja
|Wattpad|

Nagle pojazd się zatrzymał, a ja usłyszałam trzaskanie drzwiami. Po chwili z pomocą chłopaka stałam już na ziemi.
– Sevi daj tacie rączkę – słyszałam, jak zwrócił się do swojej córki.
Usłyszałam charakterystyczny dźwięk towarzyszący zamykaniu zamka centralnego w samochodzie. Kilka sekund później Justina dłoń zwinnie owinęła się wokół mojej talii. Z jego pomocą doszłam do gabinetu lekarskiego.
– Witaj Sevilla. Dawno się mnie nie odwiedzałaś. Chodź ze mną do gabinetu, to porozmawiamy i ci wszystko wytłumaczę. Dobrze wiesz, że nie ściągnąłem tutaj ciebie bez powodu – powiedział doktor Moore.

Kategoria: Fanfiction, Justin Bieber, Kendall Jenner, Mia Talerico, Harry Styles, Niall Horan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X