[1216] Nowy post: Gorycz rozkoszy


Johanna Liesel Malone przedstawia Dwa

 – Już nie możesz się doczekać, co? Spokojnie, zaraz będziemy iść. Tymczasem przedstawiam ci naszego przyszłego wikarego, księdza Macieja – wyjaśniła z uśmiechem.
– Jestem Noemi. Miło mi księdza poznać – powiedziałam, wyciągając rękę.
– Maciek wystarczy. Mnie również jest miło – odparł, ściskając moją dłoń i patrząc mi w twarz. Miał głęboko osadzone, ale piękne, niebieskie oczy, idealnie wpisane w owalną twarz o wyraźnie zarysowanym podbródku, dodatkowo uzupełnioną przez lekko haczykowaty, jednak niebrzydki nos. Chociaż odsuwałam od siebie możliwość myślenia o księdzu w kategoriach podobania lub niepodobania się, odkąd Klara zasugerowała mi to, nie mogłam nie przyznać, że był przystojny.

Kategoria: Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X