[1247] Nowy post: Volatum


Lady In Blue przedstawia 3.4

 – Dzwonili do mnie ze szkoły – tłumaczy. – Masz mnóstwo uwag, nieobecności… Wzywają nas na rozmowę. Nie wiedzą, co z tobą zrobić.
Sama nie wiem co ze sobą zrobić, przechodzi mi przez myśl, ale wciąż nic nie mówię.
– Masz jakieś problemy z koleżankami? – dopytuje. – Kłopoty sercowe?
– Ja nie mam koleżanek, tato – wypalam, choć planowałam milczeć. Ale wewnętrznie aż krzyczę. Ten człowiek w ogóle mnie nie zna. Naprawdę wierzy w to, że jestem przeciętną nastolatką, która wraz z bandą amatorskich dziwek plotkuje w szkolnych kiblach na temat facetów, których udało jej się poderwać na ostatniej imprezie. Mój problem z koleżankami polega na tym, że ich nie mam, a jedyny kłopot, jaki mogę mieć z sercem, to zastanawiać się, czy w ogóle jakieś mam.

Kategoria: Dramat, Psychologiczne, Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X