[1302] Nowy post: Czyste uczucie


robyn przedstawia "Rozdział siódmy"

- Nie ma takiego, więc ogromnym nietaktem byłoby podanie jakiegoś zmyślonego. Chyba że uznasz, iż fakt, że jestem skończonym dupkiem i chujem, może mnie usprawiedliwiać. – chyba mi się zdawało, ale w jego oczach dostrzegłem ślad wesołości. To dało mi kopa do dalszej przemowy – Jedyne co mogę powiedzieć w tej chwili to to, że naprawdę żałuję wszystkiego, co tobie wyrządziłem i nie przesadzam tak mówiąc, gdyż nie zaznałeś ode mnie ani grama dobroci. Ostatnio źle się ze mną dzieję, choć ty pewnie i tak zdajesz sobie z tego sprawę. I jeśli nie uznasz tego za bezczelność, mógłbym zwalić część winy na moją głowę, jednak w żaden, nawet najmniejszy sposób, nie chcę się usprawiedliwiać. Zatem , choć jest to ogromnym nietaktem, proszę cię o przebaczenie. Mam nadzieję, że choć w części mnie zrozumiesz, jednak to mało prawdopodobne, bo sam siebie nie łapię.

Kategoria: Psychologiczne, Romans, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X