[1310] Nowy post: Wakacje z ograniczoną odpowiedzialnością


Gwiazda i NightLady przedstawiają Rozdział 5 cz.2

- Dokąd uciekasz, Rowllens?
- Daleko- mruknęłam.- Tam gdzie mnie nie ignorują, a chłopcy umieją podrywać dziewczyny.
Thomas parsknął śmiechem, choć ja w tym nie widziałam nic śmiesznego.
- Rowllens, Nibylandia, Ziemia Obiecana i Utopia nie istnieją.
- Mówię poważnie. Beznadziejny z ciebie Romeo.
- Romeo nie skończył za dobrze - uznał, ignorując ironię w mojej wypowiedzi.- Ale taki Casanova…
- To twoja dziewczyna?
Chłopak spojrzał na mnie zdziwiony, jednak zaraz odpowiedział:
- Nie. Amanda to tylko dobra znajoma.
- Znajoma- prychnęłam, przeklinając się za to, że nie umiałam się zamknąć.- Ja ze swoimi znajomymi nie umawiam się na randki.
- A powinnaś. Na przykład ja jestem twoim dobrym znajomym, nie sądzisz?
- Nie- pokręciłam głową patrząc na niego pobłażliwie. Ten tylko błysnął zębami.
- I tak w końcu się ze mną umówisz.
- Chciałbyś.
- A to wystarczy, żebyś się umówiła?- zapytał udając zaciekawionego taką możliwością.

Kategoria: Fanfiction, Percy Jackson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X