[1700] Nowy post: Zostaw uchylone...


Taka Miłość przedstawia #14 - Rozdział trzynasty - "Prezenty przysyłane znikąd"

Amanda przypatrywała się jak Marco i Borys co jakiś czas się wynurzają w celu nabrania powietrza. Zaciskała pięści, licząc na jakiś znak, na choćby poszlakę. Niespodziewanie detektyw stanął przy jej boku.
– Który pani zdaniem jest odpowiedzialny za zbrodnie? – zapytał.
– Słucham?
– Jeden z nich panią szczerze kocha, dlatego aż tak się poświęca. Drugi to najprawdopodobniej morderca pani matki.
– Pierścień, który moja matka nosiła, z którym się nie rozstawała wykupił od jubilera Ludowiko Murquia. To przyjaciel mego męża, jego prywatny ochroniarz, tak zwana prawa ręka. Niech więc pan sam sobie odpowie na pytanie, które mi pan zadał – odpowiedziała głosem zniżonym do niemal szeptu. – Nie wierzy pani w niewinność własnego małżonka?
– Tego nie powiedziałam. Przynajmniej nie tak dosadnie. Ja tylko powątpiewam.
– Został burmistrzem. Uważany jest za prawego człowieka.
– Podobnie jak sam Lucyfer – syknęła. – Diabeł, pan piekieł, też był kiedyś aniołem światłości – wyjaśniła.

Kategoria: Dramat, Historyczne, Erotyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X