[1701] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia Papryka na ostro, czyli skąd ta odwaga, Chris?

- Wiesz co? - spytał, a ja drgnąłem i zacisnąłem szczękę.
Jeśli rodzice się dowiedzą... Wydziedziczą mnie. To strasznie smutne i niesprawiedliwe. Stracę pracę, ich miłość, szacunek i w ogóle wszystko. - Tak? - uśmiechnąłem się, a on podszedł bliżej i położył mi ręce na ramionach.
- Moglibyśmy zacząć razem chodzić na siłkę, co ty na to? - spytał i przysunął twarz bliżej. - Myślałeś o tym?
- Tak - powiedziałem, znowu nie zastanawiając się nad odpowiedzią.
- Byłoby fajnie, co? Lubię spędzać z tobą czas - uśmiechnął się i musnął leciutko moje wargi swoimi.
- No... ja też lubię spędzać z tobą czas - powiedziałem, a on usiadł mi na kolanach i objął za szyję.
- Wiesz, jeśli ci się do tego czasu nie znudzę, to latem będziemy mogli pojechać popływać. Lubię kąpanie się w jeziorze na golasa, po zachodzie słońca - uśmiechnął się ciepło, a ja pogładziłem go po włosach i pocałowałem w usta.
Też bym chciał.
Chciałbym być taki odważny jak on.
Ale nie byłem.

I właśnie wtedy coś mnie ukłuło w środku. Było przyjemne, ciepłe, ale trochę niepokojące. Abel pachniał papryką i duszonym mięsem. Mocno wczepiłem się w jego ramiona i zacząłem całować go w usta. Westchnął, bo chyba był zaskoczony. Przytulił się do mnie, a ja natrętnie i niecierpliwie wsunąłem mu język do ust i zdominowałem go. Nie wiem, co we mnie wstąpiło. Miałem wrażenie, że to strach. Nie, nie strach - taki irracjonalny lęk. Bałem się, że zawalę. Chciałem bliskości. Musiałem w niego wejść. Chciałem w nim być. Poruszać się, rozpychać go, dotykać i całować. Chciałem to zrobić.

Kategoria:  Yaoi, Obyczajowe, Romans, Erotyka, LGBT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X