[1710] Nowy post: Suffer


Edi przedstawia 12. Changes

Wiedziałam że kiedyś będe musiała pożegnać się z życiem buntowniczki i zamkniętej w sobie dziewczyny. Jednak, potrzebowałam kogoś kto by mnie wyciągnął z mrocznego świata w którym żyje.
I chyba właśnie znalazłam odpowiednią osobę, której mogę powierzyć całą siebie.
Chyba byłam gotowa na nowy start.
Wyjęłam z szafy białą koszulkę, ciemne dżinsy z zamkami i skórzanymi wstawkami na kolanach, a z rządka z wiszącymi zdjęłam zgniłozieloną kurtkę.
Ubrałam się po czym wyjęłam z kuferka czarne, wiszące kolczyki i naszyjnik z dużym kryształkiem. Następnie, już ubrana i prawie gotowa, udałam się do łazienki i zrobiłam codzienny, dość delikatny makijaż.
Gdy wychodziłam z pomieszczenia, doszły mnie dźwięki z kuchni. Widać tata z Jennifer już wstali.
Nie miałam za dużo czasu, oni też, więc po rozmowie i śniadaniu w biegu wyszłam z domu, udając się na przystanek autobusowy.

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X