[1715] Nowy post: When i see your face


Edi przedstawia Rozdziału: 12. I was that sucker

Nigdy nie zadawałem się z typami jak Michael i Todd, gangsterami... A teraz siedze z taką ekipą przy piwie i to tylko dlatego że jakaś panienka która być może ma mnie gdzieś zawróciła mi w głowie.
Rozmyślając nad tym przez dobre kilka minut w ciszy, postanowiłem jakoś delikatnie wypytać Liz o jej przeszłość. Nie o rzeczy które wiem, tylko o te które jeszcze bardziej chciałbym wiedzieć.
Jest nowa w mieście, więc niby skąd Michael wie na jej temat aż tyle?
Musze jakoś wyciągnąć tą dziewczyne na rozmowe w cztery oczy.
- Justin? Justin, co tak cicho siedzisz? - Przez moje myśli przebija się jej głos.
Zerkam na jej szklankę. Przez ten czas Liz wypiła więcej niż ja. Naprawde jestem palantem skoro laska przebija mnie w piciu piwa.

Kategoria: Fanfiction, Justin Bieber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X