[1451] Nowy blog: Joy

Autor: Terra Darcy

Tytuł: Joy

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:  Nie miałam pojęcia, dlaczego los upodobał sobie akurat moją osobę do dręczenia na każdym kroku. Za co się nie zabierałam, kończyło się to tym samym – porażką. Czemu? Nie wiem. Może to wina czasów, w jakich przyszło mi żyć? Ta brutalna rzeczywistość, która nastała, kiedy w rządzie na stałe znalazł się Komitet Zmiany, mogła w jakiś sposób przyczynić się do marności mojego życia. Nasza władza – jedyna, właściwa i nieomylna w praktyce wypadła nieco inaczej niż się przedstawiała. Po tym, jak Komitet został wybrany, postanowił wprowadzić pewne zmiany, tworząc perfekcyjny system, w którym każdy miał mieć określone miejsce, wszyscy mieli być szczęśliwi, bla, bla, bla. Prawda jest taka, że ludzie zostali podzieleni na Elitę (tych bogatych i wpływowych) oraz na robotników, którzy w zakładach pracy zaharowywali się na śmierć. Faktycznie każdy ma określone miejsce, tylko że ten, kto nie chce się podporządkować, nie ma prawa żyć. Wybór dosyć prosty – albo będziesz tańczyć, jak ci zagramy, albo wylądujesz w pobliskim rowie. Ponura perspektywa. A wśród tego wszystkiego jestem ja, niegdyś zwyczajna dziewczyna, obecnie jedna z wyklętej siódemki, grupy najbardziej poszukiwanych kryminalistów na świecie. Podobno jestem uważana za legendę. Podobno jestem zagrożeniem. Podobno jestem problemem, którego należy się pozbyć. A na imię mi Joy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X