[1774] Nowy post: Ciśnij Daiki


Moira przedstawia Rozdział 15 - Dzień 51

— Jesteś problematyczna, Imaizumi.
Wywróciłam oczyma. Daiki zmarszczył się znacznie bardziej, po czym, stając przy jednym z wolnych stolików, zdjął z ramion kurtkę. Po chwili ściągnął przez głowę sweter i rzucił nim we mnie, nie omieszkując przy tym obdarować wszystkich naokoło poirytowanym spojrzeniem.
— Załóż to. Nie denerwuj mnie — warknął. — Następnym razem ubierz na siebie coś więcej niż zasrany polar.
— To kurtka jesienna i jest ciepła — odpowiedziałam. — Chyba będę chora. To wyjaśnia, dlaczego mi tak zimno.
Z tym stwierdzeniem zyskałam w pakiecie także szalik, który wygrzebał z czeluści torby. Zarumieniona podziękowałam i nie chcąc go dodatkowo irytować, pośpiesznie wykonałam polecenie. Cóż, przynajmniej tę pierwszą część.
Kolejny fakt o moim klasowym koledze? Mimo iż był leniem na potęgę, nigdy nie śmierdział, a jego ubrania przyjemnie pachniały. Nawet bluza, którą mu pożyczyłam, została wyprana, zanim mi ją oddał.

Kategoria: Romans, Faniction, Kuroko no Basuke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X