[1816] Nowy post: Historia Michała


Night Hunter przedstawia Rozdział 84 - (LOST SOULS ARC) - Ten, który odszedł

-... Charmander leżał na ziemi bez ruchu i był cały we krwi, wykrwawiał się z powodu głębokiej rany w okolicach klatki piersiowej, prawdopodobnie podczas spadania na coś się nadział. Powoli docierała do mnie brutalna rzeczywistość, a nim zdążyłem zrobić cokolwiek... Charmander nagle zaczął wstawać, a po chwili jego już nieżywe, puste białe oczy nawiązały ze mną kontakt wzrokowy. Byłem w szoku, nie mogłem się ruszyć... - skomlał łapiąc się za głowę obiema rękami. - Zanim się spostrzegłem zniknął z mojego pola widzenia, zniknął na zawsze...! - podwyższył ton.
Wyraz twarzy Michała po usłyszeniu tego był tak bardzo przejęty, że nie mógł dokonać w nim żadnej nawet najmniejszej zmiany. Odbierając emanowane przez Droy'a emocje wyglądał jakby miał się zaraz rozpłakać.

Kategoria: Dramat, Przygodowe, Sensacyjne, Fanfiction, Pokemon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X