[1842] Nowy post: Czyste uczucie


robyn przedstawia "Rozdział siódmy"

- Kłopotu ?! Tylko to nie tobie będzie potem nawijać przez parę dni jakiego masz super kolegę. Jaki miły, a jaki grzeczny. Babcia Kazia ma kategoryczny zakaz widywania jakichkolwiek moich znajomych – wow, czyli jestem dla niego znajomym. Nie jest źle. – Potem mi o nich truje cały czas. Więc gdzie mieszkasz ?
- Nie powiem ci.
Musztrował mnie wzrokiem, wymuszając odpowiedź, lecz ja trzymałem się hardo. Gdy spostrzegł, iż nic z tego nie będzie zaczął się drzeć.
- ZOSIA !
- Cicho kurwa, bo tu przyjdzie i mi wpieprzy !
Spojrzał na mnie wesołym wzrokiem i darł japę jeszcze głośniej. Kurwa, jak ja go nienawidzę.
- ZOSIA, chodź tutaj na chwilę. - Okey, już dobra. Tylko zamknij tą zasraną koparę ! – w końcu odpuściłem. Moje jaja były mi wdzięczne. – Kasztanowa 31. Coś jeszcze ? Może pesel ?
Podszedł do mnie i wyciągnął rękę. Byłem pewny, że chce mnie uderzyć, więc przyjąłem pozycję obronną, lecz Kurdupel poklepał mnie tylko po policzku, mówiąc:
- To są właśnie pokojowe pertraktacje. - i ruszył na przystanek. Po chwili i ja to zrobiłem, lecz szedłem jak najwolniej, aby jechać innym tramwajem niż ten kretyn.

Kategoria: Psychologiczne, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X