[1855] Nowy post: Życie jest podróżą


Johanna Liesel Malone przedstawia Dwadzieścia trzy

będziesz czuła, że nie wytrzymujesz, zadzwoń do mnie. Poszwendamy się po okolicy, porozmawiamy. Hm?
Spojrzałam na niego pytająco. Wtedy wyjaśnił:
– Zachowałem się jak dupek, przez to cię straciłem. Rozstaliśmy się i teraz naprawdę wiem, że już nigdy do siebie nie wrócimy. Ale po powrocie z Wenecji dużo myślałem... Nie możemy być wiecznie na siebie obrażeni, może nawet moglibyśmy zostać przyjaciółmi? [...]
Wyciągnął rękę w moim kierunku. Zastanowiłam się chwilę. Nigdy wcześniej nie myślałam o nim jak o przyjacielu, jednak sama widziałam, że już zdążyłam wyleczyć rany powstałe po rozstaniu i nawet w pewnym stopniu mu zaufać. W końcu uścisnęłam jego dłoń, mówiąc:
– Przyjaciele.

Kategoria: Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X