[1862] Nowy post: Mam cię w snach


CharlieBrown przedstawia  Rozdział 5

Mila jak zwykle wita mnie szerokim, pełnym ciepła uśmiechem. Żegna się z Lukasem i skupia uwagę na mnie. Idziemy powoli przed siebie.
- Mila, mam do ciebie takie dość nietypowe pytanie - zaczynam nieśmiało.
- Pytaj, o co chcesz.
- Czy ty znasz Michała?
Stanęła w miejscu i popatrzyła na mnie zaniepokojona. To źle.
- Skąd to pytanie?
- Chyba go wczoraj widziałam. Tu. W Sferze.
Zmarszczyła czoło i zaczęła lekko tupać nogą. Czym się tak denerwuje?
- To pewnie jeden z Ochrony Pamięci, Steve. - machnęła ręką. - Faktycznie jest do niego podobny.
Nie znam nikogo z ochrony, ale skoro ona tak mówi, to chyba nie ma co panikować, prawda?
- To czym się denerwujesz? - pytam przy okazji.
- A niczym, słońce - uśmiechnęła się, choć nie wyglądało to szczerze. - Mam stresujący dzień, po prostu wszystko mnie dziś zamartwia.
- Och - zrozumiałam. - Przepraszam.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X