[1882] Nowy post: Mam cię w snach


CharlieBrown przedstawia  Rozdział 8

- One są takie... - mówię cicho.
- ...żywe? - dokańcza za mnie, a ja spoglądam na niego. - To chyba oczywiste. Sądziłaś, że o tobie nie myślałem?
Zaskoczył mnie tym. Wydawało mi się, że zapomniał o tych wszystkich chwilach ze mną, dlatego mało się odzywał i mnie olewał. Jednak te drzwi są dowodem na to, że niezwykle często wspomina nasze wspólne dni. Jak ja mogłam w to wątpić? Chociaż miałam prawo po tym wszystkim.
- Myślę o tobie cały czas - mówi dalej. - Tęsknię za tobą jak cholera. Z tobą wszystko było łatwiejsze.
- To o co chodzi? - podchodzę do niego. - Dlaczego nigdy nie doszło do naszego spotkania? Opowiedz mi szczerze.
Bierze głęboki oddech i wiem, że szykuje się do wytłumaczenia wszystkiego. Liczę na to, że będzie ze mną już całkowicie szczery. Cokolwiek usłyszę, zaakceptuję to i wybaczę mu. Tylko musi mi powiedzieć.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X