[1883] Nowy post: Joy


Terra Darcy przedstawia 5.

– Po co to zrobiłaś? – usłyszałam jego cichy głos, niemal szept – Zebrało ci się na współczucie?
– Tak, wyobraź sobie, że mam jakieś uczucia w odróżnieniu od ciebie – syknęłam w odpowiedzi. Byłam zła, że nas tam przywlókł, chciałam jak najszybciej opuścić to niebezpieczne i okropne miejsce. W lesie można było choć trochę zapomnieć o panującej na świecie sytuacji, łudzić się, że nic się nie dzieje. W mieście nie było to możliwe.
– Jesteś słaba. Gdyby on wiedział kim jesteś, na pewno nie okazałby ci litości. – Ostatnie słowo brunet wypluł z pogardą.
– Skąd możesz być tego taki pewny?
– Zdążyłem się już wielokrotnie poznać na ludziach.
– Sugerujesz, że ja się na nich nie znam?
– Tak, jesteś naiwna – stwierdził spokojnie, a we mnie się zagotowało.

Kategoria: Science Fiction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X