[1893] Nowy post: Jestem przy tobie


Wiecznie Szepczący przedstawia 3. Sky

- Oni są chorzy.- Powiedziała głośno. Zwróciła uwagę wszystkich osób, stojących wokół.- To epidemia.
Te słowa wstrząsnęły mną jeszcze bardziej. Siłą woli podniosłam się i stanęłam na nogach. Szybkim i pewnym krokiem podeszłam do Naomi. Uklękłam nad nią i spojrzałam na uzdrowicieli. Alyssa i Frank wymieniali między sobą spojrzenia. Wiedziałam, co się dzieje. W tamtym momencie powinni użyć krótkofalówek i skontaktować się z Ellie. Musieli zarządzić kwarantannę i upewnić się, że wirus nie przenosi się przez powietrze. Powinni odseparować zarażonych od zdrowych i dowiedzieć się, co to za choroba.
A co ze mną? Czy byłam już chora? Czy byłam zarażona? Spojrzałam na Naomi. Jej twarz nabierała bladej barwy. Wiedziałam, że nie powinnam jej dotykać, ale musiałam jej pomóc. To była moja przyjaciółka. Chwyciłam ją za rękę. Pragnęłam, żeby poczuła moje wsparcie, żeby wiedziała, że jestem przy niej.

Kategoria: Fantasy, Science Fiction, Młodzieżowe, Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X