[1897] Nowy post: Mam cię w snach


CharlieBrown przedstawia  Rozdział 10

- Dlaczego mnie okłamałaś w sprawie Mike'a? - pytam w końcu, bo już od dawna trapi mnie ten temat.
Staje w miejscu i obraca się do mnie. Ma spokojny wyraz twarzy.
- Pewnie już ci mówił, że miał zakaz rozmawiania z tobą - mówi, a ja kiwam głową. - Też musiałam dotrzymać zasad. Spotykałam się z nim co tydzień, żeby informować go o twoim stanie. Z dnia na dzień był coraz bardziej zmartwiony, że nie może ci pomóc. Już nawet chciał pójść w tej sprawie do Rady, a to wydarzenie z Krisem było doskonałą okazją. W środku, gdy ciebie nie było, opowiadał, że wcale nie pomaga ci jego nieobecność, a wręcz szkodzi. Argument o tym, że Kris jest teraz dla ciebie zagrożeniem, Rada przyjęła jako bardzo ważny, by określić, jak w końcu ci pomóc.
No to powoli wszystko staje się jasne. Tak sądzę.
- A skąd znasz Mike'a? - idziemy znowu przed siebie.
- Był moim podopiecznym - uśmiechnęła się. - Uczył się pod moim okiem. Do tej pory był moim najlepszym uczniem. Szybko awansowali go na Aurora i nim chce pozostać.
- Najlepszy?
- Dopóki nie zjawiłaś się ty - kontynuuje. - Jesteś naprawdę wspaniała, a nie zdajesz sobie z tego sprawy - mrużę oczy. - Och, w końcu się przekonasz.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X