[1962] Nowy post: Suffer


Edi przedstawia 28. I'm not feeling myself without him

Podpierając brodę ramieniem, spędziłam większość tej lekcji. I zerkałam na drzwi, co chwilę. Na puste miejsce Camerona nie spoglądnęłam ani razu.
Nerwy zaczęły mną targać po czwartej lekcji. Gdy zegar pokazywał 11:30, zaczęła się przerwa na lunch. Półgodzinna...
Na poprzedniej przerwie wysłuchałam już kazania od dyrektora, za moją wczorajszą nieobecność. Jednak, obiecałam że wieczorem tata zadzwoni do szkoły i wyjaśni całą tą "nerwową sytuację" jak określiłam wydarzenia ostatnich dni.
Wyszłam z budynku. Zawsze gdy to robię, spoglądam na błękit nieba nad miastem. Tutaj, możesz je zobaczyć jedynie patrząc w górę, ponad dachy wieżowców. Na Brooklynie, widoki są piękniejsze. Widać przynajmniej horyzont,a nie ścianę następnego gmachu.
Znów ukryłam się na parkingu. Między granatowy Hyundaiem, a jakimś jeepem.
Zapaliłam papierosa, przypominając sobie jak robiłam to jakiś czas temu. Wtedy, kiedy nie przejmowałam się uczuciami innych...

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X