[1966] Nowy post: Kochaj albo rzuć...


Elena G przedstawia Rozdział XXVI

-Halo?- usłyszałyśmy jego głos. -Cicho, nie mówcie nic- ruszałam ustami.
-Kto to?- usłyszałyśmy znajomy głos Melanii po drugiej stronie- Nie wiem, nie mam tego numeru zapisanego. Halo?!- powtórzył kolejny raz, po czym się rozłączył.
-A to szmata!- krzyknęła Violetta.
-Chyba nie myślicie, że to ona usunęła mój numer, prawda?
-A dlaczego nie?- wtrąciła białowłosa- Już od niepamiętnych czasów przystawia się do Nataniela, a to była idealna okazja.
-Dziewczyny, proszę was, nie jest aż... Racja, to była ona- zerwałam się na równe nogi.
-Co ty robisz?- powtórzyły moją czynność.
-Idę tam!- chwyciłam telefon w rękę i wyszłam z pokoju.

Kategoria:  Fanfiction, Słodki Flirt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X