[2023] Nowy post: Biblioteka Opowiadań o Kimiko i Chase Young


Layali&Raylie przedstawia Kontrakt

Nie zadałam sobie trudu skomentowania ich pokory, zadając sobie sprawę, że ich obecność stanowi składnik rytuału hipokryzji. Chociaż ja i ich pan przysięgliśmy sobie miłość, nie należało mnie stawiać w roli narzeczonej czy kogoś takiego. Patrzyłam na wianuszek służek ze zmęczeniem; oczy bolały od grobowego, niebieskiego światła sączącego się z każdej szpary jak macki morskiego potwora. Lwia zmarszczka naznaczyła mi czoło między świeżo wyskubanymi brwiami. – Nie potrzebuję was – odparłam bezlitośnie, nie podnosząc przy tym głosu ani na jotę. – Wiem, czego wasz pan żąda i umiem mu to dać oraz się przygotować. W waszej gestii leży wyłącznie zadbanie o ładny serwis.

Kategoria:  Fanfictrion, Xiaolin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X