[2104] Nowy post: Zamknięte Treści


Chingyu przedstawia Rozdział 1 "Bezużyteczność"

– Jestem bezużyteczny – powtórzył po nim zdając sobie sprawę jakie od teraz ten chłopak ma o nim zdanie.
– Dobrze, że to rozumiesz – syknął Hiroshi i przyciągnął go do siebie jeszcze bardziej, by następnie kopnąć go w brzuch – to za twoją orientację. Nie mogę w to uwierzyć, że taki peda...
– Jestem bezużyteczny – przerwał mu Shiro, po czym rozpłakał się jak małe dziecko klęcząc na ziemi. – Przepraszam... Jestem bezużyteczny...
– Ej? – Zapytał zdziwiony osiemnastolatek kładąc rękę na jego ramieniu, jednak to jak młodszy zareagował na jego dotyk sprawiło, że Mitsuko nie wiedział jak powinien się zachować. – Co ci jest?
– Jestem bezużyteczny – powiedział po raz kolejny trzęsąc się ze strachu. – Nikomu nie jestem potrzebny... Jestem bezużyteczny...
– Opanuj się...

Kategoria: Zbiór opowiadań, Autorskie, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X