[2116] Nowy post: Historia Michała


Night Hunter przedstawia  Rozdział 97 - Urocza siostrzenica Rohana

Michał dotarł w wyznaczone miejsce jakieś piętnaście minut przed czasem. Razem z Glalie zaczął rozglądać się wokół. Nigdzie nie dostrzegł czarnowłosej, więc postanowił w spokoju poczekać.
*Przyjdzie? A może to był tylko jakiś żart...* - zastanawiał się w myślach.
Postanowił oprzeć się o ścianę jednego z budynków i spojrzał w niebo.
*Nie powiem... w głębi serca się ucieszyłem słysząc jej słowa. Mam nadzieję, że mówiła poważnie*
Glalie przyglądał się trenerowi, który jak to już miał w zwyczaju ponownie odpłynął ze swoimi myślami.
*Swoją drogą czuję jakby miała mi zaraz wyskoczyć zza pleców...* - stwierdził nastolatek czując lekki dreszcz na wspomnianej części ciała. Wtem usłyszał cichy dźwięk i poczuł, że coś się do niego zbliża. Gwałtownie się odwrócił i wyciągnął ręce, tym co mu w nie wpadło okazała się właśnie ta czarnowłosa na którą czekał.
-Wiedziałem... - westchnął. - Co ty chciałaś zrobić?
-Nie sądziłam, że przyjdziesz tak wcześnie - uśmiechnęła się niewinnie ignorując pytanie.
Michał stwierdził, że było to tak samo urocze jak poprzedniego dnia na ognisku.
-No co? - zbliżyła się do niego gdy ten bacznie się jej przyglądał wciąż trzymając ją za oba ramiona.
Lekko się wzdrygnął.
-Nieważne... - powiedział puszczając ją i łapiąc się za tył głowy.
-Musi ci bardzo zależeć - stwierdziła.
-Bo tak jest, szczerze to bałem się, że nie przyjdziesz - wyznał z lekkim zakłopotaniem.
-Ale jestem! - oznajmiła wesoło dziobiąc go w policzek.
Tym razem miała na sobie niezapiętą białą bluzę pod którą założyła czarną bluzkę, czarne spodenki i czarne zakolanówki, natomiast na nogach widniały czerwone balerinki. Czerwone usta tak samo jak wtedy przyciągały uwagę.
-Hmm... lubisz się na mnie patrzeć co? - zapytała posyłając mu zalotne spojrzenie.
-Ciężko tego nie robić... - odparł czując pewnego rodzaju zawstydzenie gdy wypowiadał te słowa.
Dziewczyna uśmiechnęła się szeroko.

Kategoria: Dramat, Przygodowe, Sensacyjne, Fanfiction, Pokemon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X