[2155] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia Część II. Granice

Ren zapalił kilka świec i włączył muzykę, a ja spojrzałem w lustro. No, Kocie, NIE MA SIĘ CZEGO BAĆ.
Drgnąłem, gdy podał mi kieliszek wina. Naprawdę się postarał, bo zaplanował wszystko. Ja byłem niespokojny i czujny, ale jednocześnie podjarany. Chyba zawsze na początku się bałem.
– Denerwujesz się? – spytał.
Wino mi nie smakowało.
– Trochę – powiedziałem, a Ren usiadł w fotelu i przywołał mnie do siebie.
– Chodź. – Uśmiechnął się.
Podszedłem bliżej i usiadłem mu na kolanach.
– Co mogę zrobić, żebyś nie był spięty? – spytał łagodnym głosem.
– Obciągnąć mi?
Parsknął śmiechem, a ja wydąłem wargi. Fajnie, że był w dobrym nastroju, ale ja tu umierałem ze strachu.
– Wiesz, że nie musisz się bać. Będzie miło. – Pogładził mnie po włosach, a potem wziął obrożę.
Tę czarną, skórzaną, moją pierwszą prawdziwą obrożę. Drgnąłem i spojrzałem mu w oczy, a on uśmiechnął się miękko i nieco cwanie. Od razu poczułem, jak szybko wali mi serce.
Cieszył się. Drań.
Zakładał mi ją powoli i czule. Potem zdjął mi gumkę z włosów i pogładził po policzku.
– Rozbierz się – powiedział, muskając palcami moją szyję. – Powoli – dodał i spojrzał na mnie tak, że dostałem zawrotów głowy.

Kategoria:  Yaoi, Obyczajowe, Romans, Erotyka, LGBT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X