[2280] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia "Wpis o zakątkach mojej dup... < chrząknięcie > duszy"


– Ale mnie chodzi o sztukę – oburzyłeś się.
– Która jest zboczona.
– Nie jest.
– Jest.
– Nie znasz się.
– No nie znam się.
– To widać. Znasz się tylko na riffach.
– I na główkach. – Uniosłem brew, a ty spojrzałeś na mnie pytająco.
– Co?
– Na główkach.
– I kto tu jest zboczony?
– Miałem na myśli gitary.
– Co?
– No, budowę gitar. Głodnemu chleb na myśli. – Wyszczerzyłem się, a ty prychnąłeś. – To ekspresjonizm czy co?
– Nie.
– A co?
– O czym my w ogóle rozmawiamy?
– O sztuce.
– Nie znasz się na sztuce.
– Nie obrażaj mnie, dobra? Przynajmniej nie jesteś dadaistą jak Chloe.
– Chloe nie jest dadaistą.
Serio, co ja pierdzieliłem? Znałem się na sztuce jak świnia na gwiazdach.
– Też będziesz malować waginy i macice? – spytałem i objąłem cię ramieniem.
– Nie, prostaty i odbyty.
– Super.
– Chcesz zapozować?

Kategoria: Erotyka, LGBT, Obyczajowe, Romans, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X