[2354] Nowy post: Plaga


Chloe Skywalker przedstawia "Rozdział III"


Gdyby mój ojciec zobaczył mnie w tym momencie. Leżącą pomiędzy pustymi kartonami, obwiniającą się za wszelkie zło. Dobrze wiedziałam co, by mi powiedział.
Moja mama zatracała siebie z każdym dniem Plagi, on jednak pozostawał sobą, albo przynajmniej udawał, by nas nie martwić. Zdarzało się, że siedząc w piwnicy naszego bezpiecznego domu, podchodził do mnie i mojej siostry i opowiadał niestworzone historie, aż do momentu, gdy na naszych twarzach pojawiał się uśmiech./


Potem otworzyłam drzwi. /


Dobrze wiem, że mogło to być nic. Pewnie z biegiem czasu wszystko skończyłoby się tak samo. Nie można się przecież wiecznie ukrywać. Ale kiedy otworzyłam drzwi, minął już tydzień. Pierwszego dnia zagłady ludzie przeżyli szok, po tygodniu nasze rodzinne miasto zamieniło się w piekło. Piekło opętane przez Zarażonych.
Może byłam winna temu, co się stało, a może nie. Człowiek jednak w takich chwilach zadaje sobie ciągle pytanie ,,a co gdyby?’’. A co gdybym nie otworzyła tych drzwi? Czy moja rodzina przeżyłaby? Spędzilibyśmy całą Plagę w bezpiecznym schronieniu odcięci od świata zewnętrznego? A może po prostu przedłużyłabym życie moich bliskich?
W momencie, gdy otworzyłam te drzwi, świat uległ zmianie, a z tym wszystko, co znałam. Zanim postanowiłam coś zrobić, dostrzegłam jak mój sąsiad, ten sam, który bał się zabrać mnie na karuzelę, podpala swój dom, a moja koleżanka, która od dzieciństwa mieszkała w domku naprzeciwko mnie, rozszarpała sobie żołądek. Wtedy podbiegłam do jej ciała, lecz zanim zdążyłam cokolwiek zrobić, ktoś pociągnął mnie za rękę i zabrał stamtąd.
Plaga zniszczyła wszystko.

Kategoria: Science Fiction, Przygodowe, Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X