[2359] Nowy post: Istniejemy póki ktoś o nas pamięta


Adaline przedstawia "Rozdział 28 „Wszystko przed nami""


– Po co tak naprawdę przeszedłeś, Regulusie? – zapytałem ponownie spoglądając na mężczyznę.
– Lada chwila koniec szkoły, co oznacza większe niebezpieczeństwo. Musicie być czujni. I za wszelką cenę masz strzec Dorcas, zrozumiałeś? – Wpatrywaliśmy się w siebie przez chwilę nie odzywając się. Doskonale zdawałem sobie sprawę, że mój brat kocha moją dziewczynę, jednak ufałem jej i wiedziałem, że Meadowes wybrała mnie.
– Nie musisz mi tego mówić – odpowiedziałem w końcu, a młodszy Black pokiwał głową ze zrozumieniem.
– Uważaj na siebie – rzekł na odchodne i albo mi się wydawało, albo na jego twarzy dostrzegłem lekki uśmiech.
Świat czarodziejów naprawdę wariował.

Kategoria: Fanfiction, Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X