[2390] Nowy post: Ptaszkow


Hamsterciara przedstawia Rozdział 5

Gdy już znalazła się u celu podróży, przez szybę zobaczyła, że Anastazja siedzi sama przy podwójnym stoliku. Wzięła głęboki oddech, przekroczyła próg kawiarni i następnie podeszła do różowowłosej.
- Cześć... - wyrzuciła z siebie.
- O, hej, dobrze, że już jesteś, siadaj. - odpowiedziała z uśmiechem Anastazja. - Mam nadzieję, że zbytnio cię nie przestraszyłam moim "listem miłosnym", haha. Może zacznijmy od początku... Jestem Anastazja Ptaszkow - mówiąc to wyciągnęła rękę w kierunku Klem. - Klementyna Sabaj, miło cię poznać... - uścisnęła rękę nastolatki.
- Zamawiasz coś? Ja właśnie wypiłam caffé macchiato, a poza tym jestem po dwóch energetykach i chyba pora przystopować.
- Raczej nie, nie mam na nic ochoty.
- Ok, więc nie będę owijać w bawełnę. - kontynuowała szesnastolatka - Jednej z twoich koleżanek nie było dzisiaj w szkole, prawda?

Kategoria: Dramat, Kryminalne, Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X