[2566] Nowy post: sześć stóp pod ziemią


Nora przedstawia Rozdział piąty

„Osunęłam się z brzegu wanny i padłam na podłogę. Zimne kafelki, które miały przynieść mi choć chwilowe ukojenie, paliły mnie. Czułam, że moje dłonie topią się pod ich żarem. Z coraz większym trudem łapałam oddech, a świat zaczynał wirować. Upadłam najniżej, jak się tylko da. Wewnętrzny ból rozsadzał mnie od środka, a ucisk w klatce piersiowej był coraz mniej znośny. W tej chwili chciałam umrzeć.
Ignorując krzyki i walenie do drzwi Kuby, zerwałam się z miejsca i zaczęłam przeczesywać szafki tuż nad pralką w poszukiwaniu czegoś, co mogłoby przynieść mi ukojenie. Scyzoryk.
Z powrotem upadłam na podłogę i nie zwlekając ani chwili przybliżyłam niewielki nożyk do nadgarstka. Przez chwilę się zawahałam, mając przed oczami brązowe tęczówki, które znaczyły dla mnie wszystko. Skrzywdziłam go. Chłodny metal powoli zatapiał się w mojej skórze. Skrzywdziłam go. Czułam ból a jednocześnie swego rodzaju ulgę. Skrzywdziłam go. Pierwsze krople krwi pojawiły się na nadgarstku, ale ja nie przestawałam i wbijałam scyzoryk coraz głębiej. Skrzywdziłam go!”

Kategoria: fanfiction, sport, skoki narciarskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X