[1671] Nowy post: Słodki Świat Yaoi


Kunoichi przedstawia Kroniki podbojów Rena. Część III

Znowu się nabijał. Rozwalił się na łóżku i otworzył puszkę piwa. Pokój nie był duży. Zbyt ciemny, zbyt pusty i w ogóle przygnębiający. Westchnąłem ciężko i też otworzyłem piwo. Było ciepłe.
Ciepłe piwo to zło.
Skrzywiłem się i zerknąłem kącikiem oka na przyjaciela.
Pomyślałem o tym, że on już miał swojego niewolnika. Robili różne fajne rzeczy.
Ja też już miałem, choć jeszcze rok temu czułem, że nie jestem wystarczająco dobry. Spotykałem się z dziewczynami i nawet z jedną próbowaliśmy czegoś mocniejszego, ale to ciągle nie było to. Tylko chłosta, wiązanie, wydawanie rozkazów. Dziewczyna była posłuszna, ale niedoświadczona. Ja też byłem wtedy niedoświadczony.
- Musisz to czuć - wyjaśniał mi Yuki, pokazując kolejne skomplikowane wiązanie. - Bez tego ani rusz.
- Ja to czuję, uwierz - wzdychałem, a on mocniej zaciskał linę na moich plecach.
- Może spróbujesz z chłopakiem?
- Próbowałem.
- Taaak? I nic mi nie powiedziałeś? - wkurzał się jak gimbus.
- Bo to nic wielkiego. Nie był nawet masochistą. Ani uległym.
- To musisz szukać dalej.
- Łatwo ci mówić.
No właśnie.
Szukałem. Ale łatwiej było znaleźć chętną dziewczynę.
Ja musiałem mieć chłopaka.
To znaczy, miałem już kilku, ale nie byli uległymi. Chciałbym znaleźć kogoś do tej roli. Tak, lubiłem bawić się piersiami związanej dziewczyny, ale od kilku miesięcy prześladowały mnie myśli o penisach.
Najlepiej mocno skrępowanych, z pierścieniem erekcyjnym albo korkiem. Tym do cewki moczowej.

Kategoria:  Yaoi, Obyczajowe, Romans, Erotyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X