[1711] Nowy post: Beneath my skin


Edi przedstawia 4. Blank space

Byłam w łazience, jednak na pierwszym planie widziałam mamę. Jej twarz wyrażała rozpacz, jak miała ochotę sie rozpłakać.
Leżałam na podłodze. Póki nie podniosłam głowy chlód bijący od podłogi nieznacznie ukajał bolesne pulsowanie z tyłu mojej czaszki.
Z pomocą rodzicielki, dałam radę usiąść. Schowałam głowę w kolana nie tylko po to aby spróbować pozbyć się bolu, ale też dlatego że chciałam odciąć się od matki. Od tego jej wzroku, pytającego Co sie stało...
Nie wiedziałam, naprawde nie wiedziałam.
- Najpierw sąsiad Jeffrey znajduje cie w jakiejś zaśmieconej uliczce, a teraz coś takiego! Michelle... Co sie z toba dzieje?
Słyszałam słowa matki, jednak nie docierały one do mojego mózgu. Sama nie wiedziałam, dlaczego od wczorajszego wieczoru czuje sie tak dziwnie.

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X