[2019] Nowy post: Siła Słońca i Potęga Księżyca


Just Juliet przedstawia Jak Troy i Gabriella

- Jeden z najprzystojniejszych chłopaków Cię całuje, a ty nic?! - Spytała unosząc dłoń w kierunku domu wysokiego bruneta z zielonymi oczyma.
- Jesteśmy tylko przyjaciółmi i nic po za tym. Jasne? - Powiedziałam, na co Liz mruknęła coś w odpowiedzi - To kto Ci powiedział? - Spytałam z ciekawości.
- Harry powiedział Beckowi, a on mi - odpowiedziała, po czym usiadła na łóżku z którego posprzątałam część kartek - Więc skoro pocałunek nic nie znaczył, to gdzie i z kim zniknęłaś ?
- Powiem Ci, ale jeszcze nie teraz - lekko się uśmiechnęłam. -
- Musisz być taka tajemnicza?! Czyli ty i Harry.. - zaczęła, lecz nie pozwoliłam jej dokończyć.
- Nie ma mnie i jego. Jestem ja, jest Harry. Koniec. Nic nie było, nic nie będzie.

Kategoria: Fantasy, Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X