[2102] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia Silikonowa księżniczka, tętniący fiu*** fiu fiu < HE HE > i inne ważne sprawy

Gdy mieliśmy już wracać do hotelu, zaczęła mnie podrywać jakaś laska. Była młoda, napalona, pijana i całkiem ładna. Trochę sztuczna, ale może być. Chyba nie widziała, jak lizałem się z tobą przy barze. A może była fetyszystką? Co tu ukrywać, miałem nadzieję, że będzie się działo.
Szpanowałem bickami i udawałem macho, bo miałem niezłą radochę. No i pijane babki zawsze były pocieszne. Ta akurat była bardzo pewna siebie.
Wypinała idealnie zrobiony biust i macała się po udach, bawiła się włosami i kusiła spojrzeniem. Nawet sobie pomyślałem, że dawno nie bzykałem żadnej kobiety.
Ale nie chciałem bzykać tej. Powtarzałem sobie, że przecież mogę mieć każdą. Nie dlatego, że jestem znany. Rozdałem jeszcze kilka autografów i postawiłem drinka Naokiemu. Nie pamiętałem, jak ta silikonowa księżniczka miała na imię, bo to było bez znaczenia.
– Naprawdę grasz w zespole?
– Naprawdę.
– A co gracie? – Znowu zaczęła bawić się włosami, a we mnie obudził się wewnętrzny demon.
– Brutal death metal z elementami folka.
– To istnieje taki gatunek?!v – No.
– To jakaś odmiana metalu? Mój brat lubił metal, jak był nastolatkiem.
– Tak, to odmiana metalu. Czasem w wplatamy też elementy disco.
– To tak się da? – Wytrzeszczyła oczy, a ja prawie płakałem.
– Wszystko się da.
– Wszystko? – spytała i znowu zaczęła flirtować, a ja gapiłem się na jej piersi.
Nigdy nie miałem kobiety z silikonem. Ciekawe, jakie są w dotyku?
– Nie wyglądasz jak metalowiec. Masz gitarę?
Parsknąłem śmiechem, a potem postawiłem jej drinka, bo nie chciałem, żeby uznała mnie za buca. Matko, skąd się biorą takie kobiety?

Kategoria:  Yaoi, Obyczajowe, Romans, Erotyka, LGBT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X