[1087] Nowy post: Dzika róża


Agata Skye przedstawia Rozdział 6 - Duchy byłych i nie tylko cz. 1

 - Mama mojego chłopaka spytała mnie o datę urodzenia – kontynuowałam. – Potem zaszyła się w drugim pokoju, a ja nadal rozmawiałam z Fei i jego tatą. Po jakimś czasie wróciła i z grobową miną oświadczyła, że nic z tego nie będzie. Powiedziała, że w horoskopie chińskim jestem tygrysem, a Fei królikiem i istnieje zagrożenie, że mogę go pożreć.
- Dosłownie? – Gabi wybałuszyła na mnie oczy.
- Metaforycznie. – Przewróciłam oczami.
- Myślałam, że posądziła cię o kanibalizm.
Zignorowałam uwagę o moim potencjalnym zainteresowaniu konsumpcją ludzkiego mięsa i opowiadałam dalej:
- Nie omieszkała dodać, że w Chinach jest bardzo źle widziane jak dziewczynka urodzi się w roku tygrysa. Dodała, że bardzo jej przykro, ale nie odda mi swego syna i w ramach przeprosin zaoferowała mi osobiście zrobiony wachlarz, olbrzymich rozmiarów.

Kategoria: Inne, Romans, Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X