[1088] Nowy post: Druga strona


Agata Skye przedstawia Rozdział 5

 - Hello – zaskrzeczała papuga. Z ogromną uwagą zaczęłam przypatrywać się obrazowi. Był nudny, nijaki i przedstawiał martwą naturę. „Podziwianie” go uznałam za lepszą alternatywę od rozmowy z tym pierzastym stworzeniem.
- Hello! – Tym razem skrzek był bardziej natarczywy.
- Hello – mruknęłam pod nosem, na odczepnego.
Po chwili zaryzykowałam i kątem oka zerknęłam w stronę klatki. Ptaszysko wydawało się usatysfakcjonowane moją współpracą i zajęło się skubaniem jedzenia. Poczułam się jakbym była w ukrytej kamerze… Chwila moment! Kamery! Na bank musiały tu być kamery. Zaczęłam się dokładnie rozglądać i właśnie wtedy ktoś odblokował drugie drzwi. Do środka wszedł dość wysoki mężczyzna o rudoblond włosach i błękitnych oczach, w okularach, w wieku około trzydziestki. Miał rozbawioną minę, którą bezskutecznie próbował ukryć.

Kategoria: Przygodowe, Romans, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X