[1103] Nowy post: Tajemnica Czasu


Avastra przedstawia Wpis 6 Zły Los

Jestem zmęczona, po prostu chce świętego spokoju. Jednak znając moje szczęście, nigdy nie będę go mieć. Leże na łóżku wpatrując się w sufit. Muszę połączyć ze sobą swoje myśli. Udało mi się uratować Felixa przed Davidem co wydaje się słuszne. Tak, zdecydowanie to była jedna z lepszych decyzji. Męczy mnie tylko rozmowa w gabinecie dyrektora i widok Emmy. Mój mózg jest przeciążony widzę rzeczy, których normalnie nie powinnam.
Bill: Musisz się spotkać z psychologiem?
Eva: A no.
Bill: Może powiesz mi, co masz zamiar mu mówić?
Eva: Nie wiem, zależy, o co spyta.
Bill: Mówiłaś, że jak byłaś mała miałaś zmyślonego przyjaciela.
Eva: Owszem, nie pamiętam co to było albo kim był, ale go uwielbiałam. Jak widać, widzenie różnych dziwnych rzeczy zostało mi aż do dziś.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X