[1728] Nowy post: Inna Wersja


Raylie przedstawia Tchnienie wiosny

– Taka jest cena pierwszych miłości – skwitowała.
– Wiem. Uczucia młodych bardzo szybko wygasają, tak jest zawsze i nie można próbować z tym walczyć. Mnie chęć wiązania się z Eme zaprowadziła do nudy. Nudziła mnie każda kobieta po niej.
– Taka jest cena młodości – dopowiedziała, nie dowierzając, iż ich związek jest inny.
– Dlatego młodość to najgorszy okres życia człowieka.
– Powiedział ten, który za nią goni – wytknęła mu hipokryzję.
– I do czego mnie ta młodość zaprowadziła? – spytał prosto w oczy. – Nie potrafię cieszyć się życiem. Perspektywa wieczności mnie przeraża.
Często napadają mnie takie refleksje, w których dochodzę do wniosku, że ludzie powinni umierać, by odcinać się od cierpień życia ziemskiego. Upływ czasu to jedyna z tych rzeczy, których należy się spodziewać i która nigdy nie ulegnie zmianie. A ci próbujący przechytrzyć naturalne porządki rzeczy, skazują się na cierpienie.

Kategoria: Fanfiction, Xiaolin Showdown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X