[1843] Nowy post: Krok z szafy


Natt przedstawia Krok z szafy cz. 4

Bordowe szpony utkwiły gdzieś w pobliżu moich łopatek. Bez żadnych hamulców, ciągnęła je wyżej w stronę karku. Zostawiała przyjemnie bolesne zadrapania, które w minutę przybierały krwisty kolor. Obiema dłońmi objęłam jej pośladki. Wzięłam na ręce. W chaotycznej fali całowania, kątem oka zorientowałam się, że drzwi wejściowe były lekko uchylone. Zatrzasnęłam je w pośpiechu nogą. Przekręciłam łucznik. Niosłam pewnie moją zdobycz.
Usiadłam na łóżku. Siedziała na mnie okrakiem, a jej kiecka podjeżdżała coraz wyżej. Wsunęłam rękę pod, delikatnie podsuwając wyżej czerwony, aksamitny materiał. Jej język intensywniej bawił się z moim. Czułam, jak w ciemnościach szukała w pośpiechu guzików koszuli. Flirtowała z każdym osobno. Rozpinając niezwykle kusząco, co jakiś czas, zdecydowanie przyciągała do siebie owinięte wokół dłoni szelki. Moje dłonie powędrowały na zapięcie sukienki. Usłyszałam miły dźwięk rozsuwanego zamka. Została tylko w bieliźnie.

Kategoria: LGBT, Romans, Erotyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X