[1114] Nowy post: If u Seek Amy


Olga przedstawia "Część III rozdział V : Chad to jest ważne."

- Nie.. nie chcę jej widzieć. - Powiedział stanowczo ale rudowłosa się nie poddała. Złapała chłopaka za rękaw a następnie otworzyła drzwi. Weszli do środka.
Wzrok Chada i Bianci się spotkał. A tak naprawdę nic nie mogli powiedzieć. Chad odetchnął cicho a Nicole zaraz odwróciła laptopa w Chada kierunku.
- Musisz to zobaczyć. - Powiedziała zaraz rudowłosa i pokazała mu stronę. Chad w tamtym momencie spojrzał na ekran i podszedł do biurka. Zaczął czytać i zwyczajnie nie mógł w to uwierzyć. Zauważył zdjęcie Macy z Nelly, jej osiągnięcia oraz wszystko co było ważne.
Dopiero teraz zdał sobie sprawę z tego, że Bianca to nie jest Nelly. To jest kolejna siostra Brown.
Ja akurat patrzyłam na niego. Było mi go naprawdę szkoda. Sama nie wiedziałam co mam powiedzieć mu, ale mam nadzieję, że teraz nie będzie wierzył w to że jestem Nelly, bo zwyczajnie nie jestem.
W którymś momencie położyłam dłoń na jego ramieniu. Chad wtedy spojrzał na mnie. Oderwał się od mojej ręki a ja dalej nie rozumiałam jego zachowania. Odwrócił się i spojrzał na drzwi. Chciał chyba jak najszybciej wyjść.
- Teraz wiesz że Bianca nie jest Nelly? - Spytała blondynka i zaraz skrzyżowała ręce na swojej klatce piersiowej. Chad spojrzał na Elizabeth a potem na mnie. Nie wiedział co powiedzieć, był na pewno zaskoczony, tak jak my wszyscy. Wyszedł. Zwyczajnie wyszedł. Nic nie powiedział tylko wyszedł.
- Pewnie mu jest teraz wstyd. - Stwierdziła Nicole a ja po prostu siedziałam. Zaczęłam ręką bawić się swoją bransoletką.
- Na pewno. - Odetchnęła cicho Elizabeth i zastanowiła się przez moment. Dziewczyny spojrzały na mnie.
- Bianca, na pewno zrozumiał. - Kiedy usłyszałam słowa Elizabeth zaraz spojrzałam na nią. Może to nie miało aż takiego wielkiego znaczenia ale będę się cieszyć, kiedy Chad nie będzie mnie oskarżał o to że przeze mnie nie żyje Macy. Odetchnęłam cicho.
- Tak, chociaż to. Jednak nie zmieniam swojej decyzji. - Powiedziałam zaraz odnośnie swojego wyjazdu i wstałam z miejsca. Spojrzałam zaraz na okno gdy do niego podeszłam.

Kategoria: Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X