[1884] Nowy post: Afterlife


Edi przedstawia  6. Like a bitch

Przedwczorajszego wieczoru słyszałem wieczorem głosy. Na dole, jakby pili, bo humory dopisywały. Śmiech, wesołe krzyki... Ja wtedy byłem na skraju załamania nerwowego, był to mój pierwszy dzień tutaj.
Jest trzeci... Cud że jeszcze żyję. Choć mam przeczucie że niedługo wpadną tu Klamka i Staszek i zaczną zadawać pytania, na które znów nie będę umiał odpowiedzieć. I pewnie wtedy znów mnie zleją.
Nie czułem już bólu... Albo tak bardzo się do niego przyzwyczaiłem że zmalał. Jedyne co czułem to napuchnięty polik. Gdybym go teraz zobaczył, pewnie miałby siwo-fioletową barwę.
Zamknąłem na chwilę oczy, chcąc zdrzemnąć się by zabić czas. Udało mi się. Nie byłem zmęczony, jednak po zamknięciu powiek demoniczne i samobójcze myśli ukołysały mnie do snu.
Myślałem o samobójstwie, zanim wczoraj zasnąłem. Jedna przelotna myśl, nic wielkiego. Jednak, teraz ten pomysł powrócił.
Mógłbym powiesić się na tych kablach wystających ze ściany... Tylko czy naprawdę miałbym odwagę?

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X