[293] Nowy post: I Believe

Eℓsa przedstawia 02. Smile

— Gukkie przyleci do Japonii!
Zdębieliśmy. Nikt nie przewidywał, że Junhong jeszcze kiedykolwiek spotka się z Yonggukiem, a co dopiero, że ten do niego przyleci… Ich związek wydawał się nie mieć przyszłości i choć wszyscy tak myśleli – zapowiadało się całkiem inaczej, do czasu.
~~~

— Ej, co ty do niej tak grzecznie, a mnie od debili wyzywasz...?!
— Bo nim jesteś, Lulu — westchnęłam znudzona. — Zelo, odwróć się.
[…]
Zawsze był wesoły i pogodny, ale w jego oczach było coś, co mówiło mi o jego zrujnowanym umyśle. Uśmiechał się, ale ja wiedziałam, że był smutny. Kiedy zobaczyłam go tulącego się z Yonggukiem, zrozumiałam, że to jego mu brakowało. Przy nim uśmiechał się inaczej - szczerze.

Kategoria: Yaoi, Yuri, Psychologiczne, Fanfiction: EXO, B.A.P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X